woensdag 14 augustus 2013

Ebay bestelling #3

Ik heb een paar dingetjes besteld op ebay. Ik ben de ebay gekte een beetje voorbij, maar deze dingetjes kon ik niet laten gaan.

kijk je mee?




Deze mooie opvallende armband kon ik niet weerstaan, voor een prijs van $2,49 kon ik hem niet laten liggen. Deze armband is in veel kleuren verkrijgbaar, maar ik koos voor de lichtblauwe.



Ik heb pas een nieuwe laptop en dat vond ik een aardig goed excuus om een leuke laptophoes te kopen. Ik vond deze en ik vind hem geweldig! Ik ben absoluut geen kattenpersoon, maar look at it, sooo cute ^.^ Deze hoes is niet heel goedkoop. $12,87 met twee dollar verzendkosten. Neem een kijkje bij deze verkoper, hij verkoopt nog ontzettend veel leuke hoezen.



Last but not least. Deze mooie ketting! Ik kon het niet laten en heb deze gekocht. Hij kost $6,58.


Dit was het alweer. Klein maar fijn zullen we maar zeggen. De pakketjes zouden over een paar weken binnen moeten zijn. Waarschijnlijk laat ik ze nog eventjes zien. Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten