zondag 11 november 2012

Banggood: Michael Kors horloge (nep)



Mijn allereerste bestelling op Banggood. Yess! Banggood is een soort van ebay in het klein.

BangGood.com is a comprehensive Chinese wholesale website for Chinese wholesalers and oversea wholesale distributors. We have been committing to be a trustworthy online wholesale market creating business opportunities for global wholesalers, wholesale suppliers, dropshippers,buyers,resellers and retailers.

Ik heb een prachtig horloge besteld! ik zal hem snel laten zien. 



Dit is hem! een nep Micheal Kors horloge in rosé goud. Het logo is bij hun eigen foto's weggeshopt. (wat ook wel te zien is) maar dit staat er wel gewoon op. Ik ben er ontzettend blij mee! Ik zal mijn eigen foto's laten zien. Sorry voor eventueel stof op de foto's. Alle foto's zijn in zonlicht gemaakt behalve de 3e en laatste. Deze zijn met flits gemaakt. 

 Op de tweede foto zie je de pinnetjes aan de zijkant, aan een kant is hier een beetje zwarte beschadiging. Heel klein. Het valt absoluut niet op.

Je ziet op de tweede foto een beetje beschadiging. Het is soort van geslepen daar. De eerste foto zie je de sluiting, hierbij zijn er wel 6 schakels uitgehaald. Sorry voor de kleuren op de eerste foto, de zon liet me in de steek dus ik moest een foto met flits maken. 


Het merk staat op de sluiting, op de draaiknop en op de plaat van het horloge. 


op de binnenkant staat : All stainless steel 251102s 10ATM
     Michael Kors 
       MK-5076 CE


Dit zijn de pinnen die ik eruit gehaald heb, Het horloge is erg groot. Ik moest er 6 uithalen en heb best dunne polsen. Je kan de schakels laten verwijderen bij de juwelier of op de markt. Ik heb het zelf gedaan met behulp van deze link.

De tijd stel je in door het knopje helemaal uit te trekken en te draaien. Je kan de datum instellen door heel klein stukje aan het knopje te trekken. (priegelwerk!) en dan te draaien. Als je het horloge zelf kleiner wilt maken moet je niet letten op de pijltjes. Deze staan aan een kant verkeerd (bij mij dan) als je let op de bolletjes dan komt dit goed. Ik ben er heel blij mee. Ongeveer vijf/zes euro voor een prachtig horloge dat in het echt 239 euro kost. Het horloge was in ongeveer twee weken binnen.


Xxx Loes




2 opmerkingen: