woensdag 28 november 2012

DIY decorate your wall!


Ik heb een leuke DIY voor jullie! Kan jouw kale muur wel een oppepper gebruiken? kijk dan snel verder.



Wat heb je nodig? 
Tijdschriften
Stift
Schaar
Foto's
Pritt poster buddies

Als eerst ga je bedenken, welke tekst wil ik hebben? Hoe groot wil ik deze tekst? Als je dit allemaal weet kan je beginnen met het zoeken van een pagina die je wel als letter wilt gebruiken. Ik zelf heb gekozen voor de tekst Forever Young. De foto's die ik heb gebruikt zijn van vrienden, mezelf en een paar random. Zorg dat de foto's bij elkaar passen. 


Wil je hier graag een letter van? Dan kan je naar de volgende bladzijde.


Teken de letter in spiegelbeeld op de bladzijde, hierdoor heb je geen stiftlijnen op je letter zelf. Doe dit met elke letter. Kijk even of de letters bij elkaar passen. Knip ze uit en plak ze op de muur. 

Hieromheen gaan we de foto's plakken. Welke vorm wil je? Een hart, ster, vierkant, rondje? Plak deze vorm met je foto's om de tekst. De foto's kan je opplakken met de poster buddies. Is de vorm goed? Dan kan je de foto's erbij plakken tot ze op zijn. Mijn hart werd te groot, ik heb er daarom nog een hartje naast gedaan. Ik vind het echt mijn kamer opvrolijken. Het is lekker persoonlijk. 



Als je dit zelf ook wilt doen, stuur dan alsjeblieft een foto! Zou ik geweldig vinden om te zien.
Veel plezier!

Xxx Loes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten