zondag 11 november 2012

Ebay bestelling #1


Ebay, ik ben er gek op. Mijn vaders vraagt zich ook altijd af waar al die pakketjes nou vandaan komen. Ik zal mijn bestelling snel laten zien!




Dit heb ik besteld. De armband houder en oorbellen heb ik al binnen. De oorbellen zijn zeker goedkoper op ebay te vinden, ik had deze verkoper gekozen door de goede feedback. Ze waren ontzettend snel binnen. De prijzen zijn trouwens allemaal inclusief verzendkosten.

Ik maak me een beetje zorgen om de blouse. De prijs is meer dan 22 euro en kan dus uit de douane gehaald worden. Ik weet de regels hiervan niet precies. Misschien geldt dit alleen bij nep-merk producten. Zonder verzendkosten kost deze blouse wel minder dan 22 euro. De verkoper heeft nog niet veel verkocht, maar we zullen zien. hopelijk krijg ik mijn blouse snel binnen.

Kijk je mee voor de rest van de foto's?






Ik heb de portemonnee in het lichtroze besteld, maar er zijn nog veel meer kleurtjes. Deze heb ik nog niet binnen, de verkoper heeft nog erg weinig verkocht. We zullen zien of deze goed binnenkomt. Zelf vind ik hem echt prachtig. Ik heb nu nog een kleine portemonnee (ik schrijf steeds portomonnee, stupid me) maar dit lijkt me hartstikke handig.
Link portemonnee




Deze ketting zag ik bij een meisje op een forum en vond hem hartstikke mooi. Ziet er ook precies uit als op de foto. Het is niet echt mijn stijl, maar vond hem echt prachtig.
Forum link
Link ketting




Deze oorbellen heb ik al vaker besteld, maar helaas was ik er een kwijt geraakt. Het waren echt mijn lievelings oorbellen. Dus toch maar nog een keer besteld. Razendsnelle verzending trouwens!
Link oorbellen






Het eerste kledingstuk ooit dat ik heb besteld op ebay. Spannend! ik hoop dat de maten kloppen en hij er mooi uitziet. Ik heb maat 36 genomen. Dit heb ik normaal ook altijd en bij de maatlabels klopte het. Ik hoor vaak dat het toch niet helemaal klopt, dus we zullen zien. Ik heb de lichte kleur gekocht. 



Ik heb de laatste tijd ook wat horloges op ebay besteld en ik kan ze niet meer kwijt! Dus ik bestelde deze armband houder. Er passen denk ik ongeveer 6 horloges op. Er zijn ook grote varianten van deze armband houder. Deze was redelijk snel binnen
Link armbanden houder

Dit was het! Ik zal nog een post maken als ik alles binnen heb met eigen foto's. Als je vragen heb stel ze gerust.

Xxx Loes





2 opmerkingen:

  1. Ik hou van ebay! Ik koop daar echt alles haha :)
    Ik volg je!
    Follow me back? ;)

    Je hebt leuke artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja ik ook! net een nieuwe lenskap binnen ^^
      Is goed :)

      Dankje!

      Verwijderen