dinsdag 27 november 2012

Instagram #1

Ik dacht laat ik jullie eens een kijkje laten nemen op mijn instagram. Mijn naam is xLoesT. Veel plezier! 
Lees verder voor de uitleg bij de foto's 




1 Mijn mooie nieuwe sjaal van only, eigenlijk vind ik twaalf euro voor een sjaal veeel te duur al is dit gewoon een standaard prijs, maar die kleur oooh... als je je afvraagt wat zijn die veren? Dat is een haarbandje :D
2 Ja, Nederland heeft toch weleens last van een regenbuitje...
3 Mijn hond! Hij is echt een kei in zielig kijken. Hier zijn favoriete speeltje. De kip!
4 Mijn horloge van Urban Stilleto, hij was flink afgeprijsd toen ik hem kocht. Prachtig vindt ik hem :)
5 Nail art topper confetti van essence met een mooi nude lakje eronder, pretty!
6 Zo simpel zoooo lekker. Vanille ijs met zelfgeklopte slagroom, frambozen, blauwe bessen, chocola en mago saus. Omnomnomnom
7 Een vlecht met vijf gemaakt bij mijn zusje, oefening baart kunst. Hier komt nog een keer een artikel van.
8 Zo een schattig poesje bij onze kapster.
9 Toch heeft Nederland nog een paar mooie momentjes

Klein kijkje op mijn Instagram, volg me gerust. Alle foto's maak ik zelf :)

Xxx Loes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten