donderdag 22 november 2012

Review: Inecto Pure Coconut cleansing wipes

Toen ik deze zag liggen bij de action werd ik wel enthousiast! Ik houd ervan om even snel mijn make-up eraf te halen met zo een doekje. Al moet ik toegeven dat ik alleen onder mijn ogen en soms op mijn kin een beetje foundation gebruik. 


De doekjes zijn te koop bij de action voor ongeveer 2 euro. Ze zijn ook te koop bij verschillende drogisten hier zal de prijs hoger liggen, ik gok rond de 4 euro. De action koopt grote aantallen producten uit het buitenland, een product dat vernieuwd wordt of uit het assortiment gaat. Hierdoor is de prijs lekker laag. 

Laten we beginnen bij de verpakking. Ziet er goed uit! Het staat netjes, verzorgt en absoluut niet goedkoop. Een pakje bevat 25 doekjes en zijn bedoelt voor elke dag. Ze hebben een subtiele geur van kokos.



De ingrediëntenlijst. Wat bovenaan staat zit er het meeste in. In dit geval water. Als tweede ingrediënt staat glycerin. Dit is een goed ingrediënt voor de huid, het houdt vocht vast. We zien in het midden de kokos olie staan. Kokos olie is echt wonderolie voor lichaam, huid en haar. Dit geeft alleen niet het lekkere geurtje, dit doet namelijk parfum.


De ingrediënten lijst ziet er goed uit, maar werken deze doekjes goed? ze werken prima voor gezichts make-up. Het haalt alles er netjes vanaf en laat een lekker laagje op de huid achter. Ze drogen je huid absoluut niet uit, integendeel zelfs. Voor oog make-up vallen ze tegen. Oogschaduw lukt nog wel maar oogpotlood en mascara gaat erg lastig. Je zou hier dus een oog make-up remover voor moeten gebruiken.

Al met al zijn dit prima doekjes voor een fijne prijs! Ik raad je niet aan om alleen nog doekjes te gebruiken om je gezichts make-up te verwijderen. Een reiniginsmelk en tonic is veel grondiger. Probeer nooit met make-up te gaan slapen en 's avonds het te verwijderen. 's Ochtends is het aan te raden het gezicht te wassen. Nog een laatste tip: leg de verpakking op z'n kop neer. Hierdoor stroomt de vloeistof naar het eerste doekje en zal deze vochtig genoeg zijn :)

Xxx Loes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten