woensdag 21 november 2012

Inspiratie: life

Lalalala life is life lalalalala! (valt nog vies tegen de aantal la's te tellen als je aan het zingen bent) Ik heb even een momentje van E.S.O.G (Extreem Studie Ontwijkend Gedrag). Woordjes leren, wie houdt hier nou niet van? Ik niet, mijn level van luiheid steigt met de minuut dus laten we hier iets aan doen. Want bloggen is toch eigenlijk ook een soort van huiswerk? Ik ben eigenlijk heel goed bezig :D Weg met de smoesjes haha, ik zal beginnen. Deze plaatjes heb ik verzameld rondstruinend op het internet de laatste jaren. Veel plezier!




Roddels, geruchten, verhalen. Ze zullen altijd verdraaid zijn. Alleen jij weet wat er is gebeurt, helaas denken andere dit beter te weten.

Ik ben eigenwijs, behoorlijk. De laatste tijd denk ik hieraan, het werkt. Zet je trots even weg in die grote kast en zeg sorry.

So why did you? Dont give up. Be strong!


Verander niet voor iemand die jou niet waard is. Mensen zullen je accepteren om wie je bent en anders is het pech voor hun ;)

Heb je dat ook altijd? Bij songteksten en quotes, raar dat we uiteindelijk toch niet zoveel van elkaar verschillen.

Van die mensen die je ergens zomaar even snel ontmoet hebt en je hele leven op z'n kop zeten. Gewoon waaauw.

Het is niet erg om iets fout te doen, je leert ervan.

Maybe you should give up. Toch mogelijk? Ga ervoor! je kunt het!

Ik weet niet hoe het zit bij jongens, maar bij mij klopt dit compleet. Vooral de I don't care. Silently screaming inside you do care. 

Nu niet agressief worden hoor! Toch maar hopen dat die persoon krijgt wat hij/zij verdient ghegheghe.  

Probeer niet iedereen gelijk te beoordelen, je weet het verhaal erachter niet. Deze vind ik erg belangrijk  maar dit is compleet op eigen gevoel.

Maakt niet uit hoeveel make-up je ook op je gezicht smeert, je lach moet stralen. 

Ik hoop dat je ervan genoten hebt! 

Xxx Loes

p.s. mocht je denken die is vroeg bezig met leren. Nee, hoor dit is een gepland bericht het is nu nog avond, zelfs bijna nacht. Oeps..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten