donderdag 8 november 2012

Even voorstellen


Eventjes voorstellen. Hee ik ben Loes en ik ben 16 jaar oud. Ik zit momenteel op 5vwo in Zeeland. Je zal je vast wel afvragen: waarom heb je deze naam gekozen? Eigenlijk zit er geen reden achter. Rozen zijn prachtig  en geuren heerlijk, maar verder? Nee ik heb er geen verhaal achter zitten.





Op deze blog zal je verschillende dingen tegenkomen. Ik houd zelf erg van fotografie en je zult hier ook het een en ander tegenkomen hierover. Ik ben zeker geen expert, eigenlijk ben ik hier nog echt een groentje in, maar wat ik weet wil ik graag delen. Verder houd ik ook van beauty, verzorging, DIY, lifestyle(denk aan leuke dingen voor in huis of op je kamer), ook af en toe iets over fashion. Tja fashion zou ik het niet noemen, kleding dan maar?  Je kan  ook nog wel wat random inspiratie posts en verhalen van mij tegenkomen.

Ik woon in Zeeland met mijn vader, zijn vrouw, drie stiefzusjes van 10, 13 en 16 en mijn broer. Mijn broer volgt een HBO studie in Utrecht dus hij is er alleen in de weekenden. Mijn school is gewoon openbaar en ik geloof zelf ook nergens in. Ik houd erg van sporten, sta zelf altijd te springen voor gym. Tot ergernis van mijn mede vrouwelijke klasgenoten. Ik zit momenteel op hockey, dit doe ik 3 keer in de week waarvan 1 keer wedstrijd. Ik heb vroeger nog getennist, trampoline gesprongen en gedanst (stijldans en ballet). Dat dansen valt op aangezien ik echt totaal niet kan dansen, maar dat had ik toen nog niet echt door....

Dan nog muziek. JA! muziek :D van muziek kan ik hartstikke vrolijk worden. Ik luister eigenlijk alles wel: van rock tot rap en van pop tot dance. Goede muziek vind ik vooral bands die ook echt instrumenten spelen en goede teksten. Geen computergeluid etc. Ik weet dat de kwaliteit van de andere genre's niet zo hoog ligt maar af en toe heerlijk om naar te luisteren. Door een goede beat begin ik al mee te dansen, ondanks dat dit er belachelijk uitziet.

Als laatste nog school. 5 VWO dus. Enerlaatste jaar en aardig pittig. Ik heb de onderbouw met twee vingers in mijn neus doorgebracht en dit is toch wel even een hoog niveau. Ik heb de opleiding kunst & cultuur op mijn school gevolgd. Dit is de eerste drie jaar. Je krijgt hier extra vakken die te maken hebben met tekenen, knutselen, muziek, toneel en av. Av? Av betekent audio visueel ook wel geluid en beeld. Hier maak je filmpjes, foto's etc. Hier kon ik al mijn creativiteit kwijt. Heerlijk.

Xxx Loes

2 opmerkingen: