woensdag 14 november 2012

Nail art: despicable me minions


Ik houd van despicable me! echt een geweldige film! Ook wel bekend als verschrikkelijke ikke, maar toch blijven de Engelse versies stukken beter. De film heb ik ondertussen meer dan 5x gezien. In 2013 komt de nieuwe film uit, kan niet wachten (: Deze nail art heb ik een keer gezien op internet en ik wist niet hoe snel ik het moest proberen. Dit is mijn versie, maar je kan er van alles bij verzinnen. 




Zullen we beginnen met wat inspiratie van weheartit?
2462974766658883_97z0nxyh_c_large

248503_390158094389792_1853366697_n_large

Tumblr_m6edcj0lv11rych0ko1_400_large


En dit is mijn creatie! ik zal uitleggen hoe je deze in 9 stappen maakt.


Benodigdheden:
Geel (groot kwastje)
Wit (groot kwastje)
Bruin (groot kwastje)
Blauw (klein kwastje)
Zwart (klein kwastje)
Grijs(klein kwastje)
Eventueel rood (klein kwastje)
Nagellakremover
Wattestaafjes


Heb je geen nail art kwastjes? dan kan je ook nog een dun make-up kwastje proberen, een achterkant van een schuifspeldje of een sate-prikker. De plaatjes heb ik voor de duidelijkheid met paint gemaakt. 


Stap1: Begin met een schone nagel

Stap 2: Breng een base coat aan en laat drogen

 Stap 3: breng 2 lagen gele nagellak aan, zorg dat de eerste laag droog is voordat je verder gaat met de volgende laag. Laat weer drogen.
 Stap 4: Breng het broekje met een dun kwastje aan, zorg dat er nog geel te zien is aan beide zijden van het broekje. Laat weer drogen.
 
 Stap 5: maak met wit rondje met je kwastje, afhankelijk van hoeveel ogen je wilt. Laat weer drogen. De volgende voorbeelden gaan over eentje met een oog. Dezelfde stappen gelden voor die met twee ogen. 
 Stap 6: maak een lijntje om het oog heen. Als je twee ogen maakt moet je zorgen dat deze twee randen elkaar raken. Laat weer drogen.
Stap 7: Breng met zwart een stip, haar, randen van broek en de bril aan. laat weer drogen. De mond kan ook dikker en groter. 
 
Stap 8: Breng met wit een stip op de zwarte stip aan en breng het oog aan, leuk is om deze bijvoorbeeld schuin te laten kijken. Bij een grote mond kan je een tong toevoegen of zelfs tanden. Laat weer drogen.
Stap 9: breng een top coat aan en verwijder eventuele foutjes met nagellakremover en wattestaafjes. 

Klaar!


Veel plezier!

Xxx Loes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten