maandag 24 december 2012

Bijzondere ebay producten

Ondertussen hebben jullie wel door dat ik lichtelijk verslaafd ben aan ebay. Zo kom je ook op de raarste dingen terecht. Kijk je mee?



Wat dacht je van deze nose lifters. Voor de perfecte dunne wipneus. Het is maar wat je ideaal is natuurlijk, maar zelf zou ik dit noooit doen.

Een brow shaper. Zodat je je wenkbrauwen perfect kunt epileren. Of het werkt?

Dit is een soort vacuüm therapie die zou moeten helpen voor je bloedsomloop. Het ziet er nou niet zo fijn uit. Bah.

Dit zou je gezicht moeten trainen waardoor je rimpels verminderen. Als je het mij vraagt ziet het er nogal fout uit. 

Heb jij een onderkin? Dan kan je altijd nog dit apparaatje proberen.

Of wil je liever krullen? Wat een gek apparaatje is dit zeg.

Deze aardbeien daarintegen vind ik wel erg leuk! Ook voor krullen te maken,

Als allerlaatste nog deze tools. Voor extreem veel volume, maar of dat nou zo mooi is? 

Wat voor aparte dingen ben jij nog op ebay tegengekomen?

Xxx Loes


2 opmerkingen:

  1. Haha wat een aparte dingen! Ik denk niet dat veel mensen dit zullen kopen :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha die anti rimpel lip dingen. Ziet er uit als een duckface.

    BeantwoordenVerwijderen