zondag 9 december 2012

Sinterklaascadeautjes


 Ik heb een paar dagen geleden sinterklaas gevierd, het was hartstikke gezellig! Ik heb twee dingetjes gekregen. Een lekker geurtje en een fotostudio'tje.

Ik heb het geurtje Replay jeans spirit! Gekregen een lekker geurtje. 


REPLAY JEANS Spirit for Her

De topnoot van pioenroos zorgt voor een fraaie, puur vrouwelijke opening, waarbij een modern accent wordt gelegd door de intrigerende combinatie van de hartnoten: warme, kruidige gember en zonnige, rijpe passievrucht. Het resultaat is een sprankelende, maar toch ook zachte geur die straalt als de zon, met een basisnoot van viooltjes voor het altijd zo belangrijke fundament, waarbij de kleur van blauwe viooltjes ook nog eens naar het indigo van denim verwijst.





Mijn tweede cadeau is een fotostudio! Superleuk. Er zitten ook lampen en een statief bij, top! 




Het heeft 2 lampen, een statief, een draagtas en een studio.





Je kunt dus nu foto's verwachten die in deze studio zijn gemaakt. Ik ben er nog een beetje mee aan het experimenteren. Je kan hem halen bij de xenos voor 35 euro ongeveer. Leuk ding!

Wat heb jij gekregen voor sinterklaas?

Xxx Loes

1 opmerking:

  1. Leuke cadeaus heb je gekregen! Die mini foto studio is echt leuk :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen