maandag 10 december 2012

Stash Flash: long earrings


Kijk snel verder!



Ik heb de laatste tijd steeds meer oorbellen verzameld. Ik zal ze laten zien!

Deze heb ik net nieuw binnen, ik houd van aztec! Echt heel leuk, heb ze niet kunnen vinden in de winkels maar op ebay zijn ze makkelijk te vinden. De verkoper staat in dit artikel.


Spikes, heerlijk stoer. Deze zijn wederom van ebay. Ik word denk ik wel een beetje voorspelbaar, maar deze kun je vinden als je bij ebay spike earrings intypt. Ik kreeg ze binnen in een verpakking met forever21 erop, best grappig. 


Mijn mooie veren oorbellen van de primark, ik vind ze echt heeeel mooi. Helaas beschadigen de veren best snel, maar ze staan echt heel leuk bij mijn gekrulde haar.


Dit zijn echt de grootste oorbellen die ik heb. Ze zijn mega! Ze zijn wel lekker licht en vooral lekker goedkoop. Ik heb ze ooit bij de kijkshop gekocht met 75% korting. Nice!


Deze oorbellen komen van de action voor ongeveer een euro. Ze zijn redelijk zwaar. Ik vind vooral de witte erg leuk en bij veel dingen staan. Ze zijn er ook nog in roze en blauw.


Ja, ik kan natuurlijk niet zonder de standaard ringen. Heel simpel, maar wel mooi. 


Ook weer ebay. Sjiek en elegant. Leuk voor een feestje. Soms gaan ze verkeerd hangen wat wel vervelend is.


Ik heb serieus oorbellen met een stoel. Haha, ooit bij de lucardi gekocht voor €1,50. Ze waren toch wel erg cute. Vind je ook niet?


Net binnen van ebay. Stoere oorbellen met een doodshoofd. Ik vind ze te gek! De verkoper staat in dit artikel.


Dit is mijn earcuff wederom van ebay. Ja, ik vind hem heel mooi. Mijn vader wat minder helaas... hij gaat nou eenmaal niet erg mee met de tijd.


Deze heb je al vaker langs zien komen, echt een van mijn favorieten! Ze zijn heel mooi, je kan het linkje vinden in dit artikel.


Als allerlaatste de oorbellen die ik gratis bij mijn blouse kreeg, stoere skulls!

Dit was mijn lange oorbellen collectie, heb jij er ook zoveel?

Xxx Loes

3 opmerkingen: