maandag 3 december 2012

Instagram #2

Ik heb weer een instagram post voor jullie! Mijn naam is xLoesT. Veel plezier!

Lees verder voor uitleg bij de foto's


  1. Mmmm starbucks. Dit is een frappuccino caramel. HEERLIJK! Elke keer bij de starbucks neem ik deze. We gingen met school naar Naturalis met de trein. Op Leiden centraal zit een starbucks. Mijn hele dag was weer goed. Nomnomnomnom. 
  2. 's Ochtends is de zon toch weer zooo mooi. Dit is mijn uitzicht vanuit de keuken. Pretty!
  3. Mijn ebay blousje is binnen, ik ben er echt blij mee! In een ander artikel zal ik deze nog showen. Ik kreeg van de verkoper er zelfs nog oorbellen bij.
  4. Deze keer zonsondergang, blijft toch prachtig!
  5. We gingen de beelden route in Middelburg doen met school, redelijk slaapverwekkend. Dit kunstwerk is een lantaarnpaal in de stad. Ik vond het wel interessant! Laat zien hoeveel spullen we eigenlijk weggooien. Het heeft ook wel iets gezelligs.
  6.  Ja, ik had me een keer verslapen het eerste uur. Oeps.. Ik moest twee uur nablijven, was begonnen met leren. Al gauw werd ik verveeld en ging ik maar tekenen. Hier het resultaat.
  7. Nagels gedaan met roosjes! Zit eraan te denken om hier nog een artikel over te maken. Leuk genoeg?
  8. Gewoon overdag op de terugweg, wat blijft de wereld toch mooi eigenlijk.
  9. Glitter! Nagels gedaan, blauw met glitters. 
Dit was het weer! Dankjewel :)

Xxx Loes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten