woensdag 12 december 2012

Instagram #3

Ik laat jullie weer een paar van mijn foto's op instagram zien, ik heet xLoesT. Veel plezier!
Kijk snel verder!


  1. Wat is Nederland toch eigenlijk prachtig! 
  2. Yess! Ebay pakketjes binnen. Deze zijn  erg mooi!
  3. Mmmm we hadden een tussenuurtje en gingen naar de Jumbo. Heerlijk zo een ijskoffie caramel.
  4. Pfff wiskunde leren, wel lekker op bed in pyjama broek. Zit toch een stuk lekkerder
  5. Danku Sinterklaas! Ik ben verwend! Een chocoladeletter, geurtje en een mini fotostudio.
  6. Mijn nieuwe ketting die je al hebt kunnen zien in dit artikel. 
  7. Silvermist van de disney fairies nagetekend bij kunst, mijn kunstwerk wordt ook ongeveer zo.
  8. Iedereen lacht mij altijd uit als ik zeg dat ik mijn pizza knip, maar zeg nou zelf, dat is toch veel handiger? Deze schaar is zelfs speciaal ervoor gemaakt! Te koop bij de xenos.
  9. Als er een wedstrijd uitstellen zou zijn dan zou ik onverslagen op de eerste plek staan! Ja want als je een enorm moeilijke wiskunde toets moet leren, MOET je natuurlijk je nagels gaan lakken. 
Ik hoop dat je het leuk vond!

Xxx Loes

2 opmerkingen:

  1. haha jaloers op mijn haar kleur nou dankje het is wel geverfd hoor :$ maar leuke foto's op je instagram zeker ookal zo verslaafd :P

    BeantwoordenVerwijderen