donderdag 6 december 2012

Wishlist: christmas


Sinterklaas is alweer voorbij, helaas. Nog snel de laatste pepernoten en chocoladeletters opeten en kerst is alweer aan de beurt. Ik hoop dat ik braaf ben geweest. Wij vieren zelf geen kerst, maar wie weet? Misschien komt de kerstman nog wel langs. Kijk snel verder op te zien wat er op mijn verlanglijstje staat!

Ik heb een collage met polyvore gemaakt, nog even wennen hoor! Ik beloof dat ze beter zullen worden (A)

Wishlist christmas

Wat staat er nou allemaal op mijn lijstje? 

  1. INM topcoat out the door. Dit is een sneldrogende topcoat waar ik al erg veel over heb gehoord. Nu wil ik die zelf ook wel eens proberen. Helaas alleen op internet te krijgen.
  2. Oooh de Canon EF 50mm f/1.8 II lens staat al heel lang op mijn lijstje, prachtige foto's kan je hiermee maken. 
  3. Ik zit op hockey en er zit onderhand alweer een gat in mijn stick, eigenlijk heb ik een nieuwe nodig. Helaas moet ik mijn sticks zelf betalen en zijn ze erg duur.
  4. Een chi stijltang, ik doe het nu met een action stijltang. Zo een chi stijltang lijkt me helemaal geweldig. Helaas ook wel weer erg duur.
  5. Een nieuwe laptop. Tja nieuw hoeft niet, tweedehands vind ik prima. Mijn laptop heeft een kapotte geluidskaart, een kapot scherm en een slechte videokaart. Duur, duur, duur..
  6. Viktor & Rolf Flowerbomb, dit goddelijke geurtje wil ik zo graag. Heeeerlijk, ik heb nu een dupe van deze geur (action, sexploison) maar die blijft niet zo lang hangen. Jammer.
  7. De ciaté kalender, deze lakjes wil ik zo graag hebben. Ze zijn in mini verpakking en gelijk een stuk goedkoper. Deze lakjes zien er zo leuk uit!
Dit was mijn wishlist, wat wil jij nog graag hebben voor kerst?

Xxx Loes

2 opmerkingen:

  1. Die lens is echt geweldig!
    Ik wist niet dat ze mini ciaté lakjes hebben, die ga ik ook op mijn wishlist zetten :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die wil ik echt zoo graag, maar helaas niet echt het geld voor. Die nagellakjes zijn zo ontzettend schattig, ze zijn volgensmij alleen in deze verpakking te verkrijgen als zo een kalender.

      x

      Verwijderen