zondag 2 december 2012

Ebay bestelling #2


Ja oeps.. Ik moet toch bekennen, ik heb weer een bestelling op ebay gedaan. Guilty! Zal ik dan snel laten zien wat ik heb gekocht?

Deze schattige oorbellen, echt ik houd van aztec print en driehoeken. Deze vond ik echt geweldig!

Mijn oogrubber(?) van mijn camera is kwijt! Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik niet, maar ik heb maar even voor heel goedkoop een nieuwe gekocht.

De bekende spike ketting in gun black. Tja die spikes, ik vind ze geweldig. Lekker stoer, ik kon niet kiezen met de kleur, het liefste had ik ze allemaal. 

Deze stoere oorbellen, ze zijn er in verschillende kleuren, maar deze vond ik toch nog het leukste. Van boven zie je een doodshoofdje.

 Ik ben een beetje eentonig he? Die spikes en doodshoofdjes. Deze armbanden heb ik besteld in silver, gold, bronze en gun black. Ik kon echt en ook echt niet kiezen. Dan maar allemaal! Oepss... Mag toch wel een keertje?(of twee keer of drie of ..)

 De bekende skull armband, deze kon je vooral in multi kleur vinden. Een kleur vond ik meer dan genoeg, dus ik heb deze schattige gekocht. Cute!
Ik had eigenlijk ook nog een zonnekap nodig voor mijn camera, jeej voor ebay. Deze was niet meer dan een euro en binnen een week binnen. Top!


 Superman oorbellen, zoo leuk! Batman was er ook, maar toch voor de zilveren superman oorbellen gekozen. Zijn ze niet leuk?

Als laatste nog deze ketting met een leuke libelle. Ik vond hem super.

In plaats van alle linkjes erbij te zetten heb ik gewoon wat screenshots voor jullie gemaakt, zo kan je ze zelf vinden :)
 
 

Dit waren mijn aankoopjes, heb jij nog wat leuks besteld op ebay?

Xxx Loes



2 opmerkingen:

  1. Wauww je hebt echt superleuke dingen gekocht! Nu wil ik heel veel hiervan kopen. Maar ik ga me inhouden haha. Ik ga eens kijken naar een zonnekap voor mijn camera, dat mag wel.. Die heb ik "nodig" hihi.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Haha ik had precies hetzelfde, die zonnekap had ik toch wel echt nog nodig. De volgende keer houd ik me in :)

      Verwijderen