zaterdag 8 december 2012

OOTD knitted gold


BBBRRrrr.. met dit koude weer kunnen we lekker wat warms aantrekken. Op de bank met warme chocolade melk en een kleedje. Heerlijk. Ik heb daarom ook lekker mijn warme trui aangetrokken. Kijk je mee naar de rest van de foto's?







 
 Ik heb mijn nieuwe oorbellen met doodshoofjes aangedaan, ik vind ze erg leuk! Mijn trui is van de H&M voor maar 15 euro. De broek is van de coolcat. Ja, de coolcat. Toch hebben ze soms wel iets leuks. Net zoals je de vorige keer ook mijn hubs. Heerlijk zijn ze! De foto is prachtig genomen in een soort flamingo houding, met troep op de grond en de camera balancerend in mijn hand, maar ik heb ze er goed op kunnen krijgen. Mijn haar had ik de hele dag in een vlecht gehad, dus er zat een lichte slag in. 

De trui is erg bijzonder, als je van dichtbij kijkt zie je gouden, groene, blauwe en rode glitter draadjes.
Wat is jou warmste trui?

Xxx Loes

2 opmerkingen: