vrijdag 7 december 2012

Mijn favoriete muziek #1


Muziek! Ik houd ervan. Ik wilde jullie mijn favoriete nummers laten horen.


Laat ik maar beginnen met mijn meest geluisterde liedje op itunes. Deze kent iedereen denk ik wel. Prachtig nummer, ik heb Racoon al vaak live gezien. Hij is gewoon steengoed en ik ben natuurlijk trots op mijn mooie zeeland waar deze zanger ook vandaan komt!

Het tweede nummer is een rock nummer van Alter Bridge. Deze valt nog reuze mee qua rock gehalte. Dit nummer is zo gevoelig. Ik krijg er echt tranen van in mijn ogen. Roept wel wat minder leuke herinneringen naar boven, maar echt dit nummer is zo mooi!

Van de rock naar de rap, ja dit nummer vind ik echt gaaf. Vooral als ik het in mijn kamer stilletjes mee kan rappen. De tekst is ook echt mooi.

Dit nummer begrijp ik qua tekst nog niet echt, waar het nou precies over gaat. Toch behoort dit liedje tot een van mijn favorieten. 

Deze kent iedereen denk ik wel, weer een beetje rock, maar blijft mooi.

Tom dice ken je waarschijnlijk niet, maar deze zanger heeft zo een heerlijke stem.


Ik heb er nog zo veel! Moeilijk om een kleine selectie te maken. Ik ga zeker hier nog een paar posts over maken. Misschien later elke maand favorites ofzo. Ik ben echt enthousiast! Wat is jou favoriete muziek?

Xxx Loes


2 opmerkingen:

  1. Staan mooie nummers tussen, ik kon ze nog niet allemaal! Ik ben je blog meteen via bloglovin gaan volgen, je blog is erg leuk! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs Tineke van www.MySuperSweetLife.com

    BeantwoordenVerwijderen