zondag 9 december 2012

OOTN Braid your life


Een extra post voor vandaag! Ik wilde jullie graag nog even mijn outfit van gisteravond zien. Ik ging op het laatste moment toch nog even uit. Het was hartstikke gezellig. Kijk snel verder.





De oorbellen zijn van ebay. Mijn haar heb ik in een vlecht met vijf gedaan, ik krijg het altijd zo warm als mijn haar los is bij het dansen! Een vlecht werkt prima. Ik heb aan de andere kant nog een plukje overgehouden. Hier heb ik wat water ingedaan zodat het zou krullen. Het rokje en de thermo panty zijn van de action. Lekker goedkoop. Het shirt is van een klein winkeltje in Bergen op Zoom. Ik ben helemaal vergeten om een foto van de achterkant te nemen. De achterkant is namelijk open. Ongeveer zoiets. Natuurlijk met een hempje eronder. Hoe was jou avond?



Xxx Loes

5 opmerkingen: