zondag 16 december 2012

Favorieten: nagelverzorging


Ik houd van nagelslakken! (ik lees altijd standaard nagel slakken, maar dat zal vast aan mij liggen haha) Daar heb je natuurlijk wel de goede producten voor nodig. Dit zijn mijn favorieten. Kijk je mee?



Als eerste zie je de nail art express dry drops. Dit zijn druppeltjes die je op je nagellak kan druppen. Zo worden je nagels verzorgt en droogt de nagellak heel snel. Lekker goedkoop en het werkt.

De essence studio nails step 1 fixing system (jsdhfjd hele mond vol). Deze is ook heel fijn! Hier heb ik zelfs al een artikel over geschreven. Klik hier. Het is trouwens mijn base coat.

De derde is de top coat van essence. Deze is alleen te koop bij het extra essence schap. Dit is een prima top coat. Het is niet echt een speciale. Het doet zijn werk prima.


Als remover gebruik ik de blauwe van essence. Als je deze hebt gebruikt ruiken je nagels lekker naar cocos.  Hij is lekker voordelig. De remover bevat aceton, maar op de verpakking staat dat het hydraterend is. De remover werkt prima.

Verder gebruik ik wattenstaafjes om te corrigeren en watjes om te verwijderen. De watjes zijn van de liddl en vind ik erg fijn! Ook voor make-up. Als ik deze producten niet gebruik, dan gebruik ik mijn nagellakremover potje. De link voor deze DIY kan je vinden bij het archief.


Last but not least. Lemony flutter! Heerlijk spul. Menig nagellakfan heeft deze in haar bezit. Het goedje ruikt heerlijk naar citroensnoepjes. Je smeert hiervan een beetje op je nagelriemen en ze worden heerlijk zacht. Andere plekjes, zoals ellebogen of zelfs je lippen kan je ook hiermee insmeren. Heerlijk!

Als laatste de impulsz 4 kanten vijl om mijn nagels mooi glad te vijlen. Werkt prima en is te koop bij de kruidvat. 

Wat gebruik jij voor jou nagels?

Xxx Loes

1 opmerking: