zaterdag 1 december 2012

Stash Flash: horloges en ringen


Ik heb niet erg veel ringen en horloges, maar wel een paar. Ik zal ze laten zien, lees snel verder.





Het eerste horloge is mijn neppe ice watch in het wit. Deze past overal wel bij en is lekker sportief! De ice watch heb ik gewoon van ebay voor iets van 3 euro. Ik zou elke kleur wel willen hebben.


 Mij pracht! Echt ik houd van dit horloge vindt hem zooo mooi! Deze kan je vinden door op deze link te klikken. Hier staat een heel artikel over dit horloge.


Dit horloge is van het merk mini van de mini cooper. In de kleur mellow yellow. Ik moest een keer folderen voor een mini garage, toen mijn vriendin en ik klaar waren kregen we betaald en een extraatje! Dit horloge heeft een waarde van ongeveer 30 euro, ik kan hem niet meer vinden op internet. Ik draag deze eigenlijk zelden, vooral omdat ik niet zo van geel houd.


Mijn laatste horloge is ook favoriet! Deze heb ik gekocht bij Urban Stilleto in de uitverkoop, was uiteindelijk ongeveer 12 euro incl. Ze hebben deze kleur niet meer, maar nog wel veel andere. Op ebay is ook een soortgelijk horloge te vinden.


Nu zijn de ringen aan de beurt, ik heb eigenlijk maar twee favorieten. Deze hartjes ring bijvoorbeeld. Het is een two-finger ring. De achterkant is verstelbaar en weer heel verrassend, deze is van ebay. Voor ongeveer een euro heb je deze ring in huis. Een likje doorzichtige nagellak aan de binnenkant doet het ook goed. Deze ring draag ik echt vaak. 


Ik  moet toegeven, ik heb een lichte snorren obsessie. Ik heb een snorren shirt, ketting en ring. Ze zijn gewoon zo leuk! Wederom weer van ebay. Deze ring draag ik vaak bij mijn heilige armbandjes (bruin, groen en beige) en dit is een leuke combi.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Xxx Loes

4 opmerkingen:

  1. Wauw erg mooie horloges en die ringen zijn ook erg leuk!
    Leuke blog, ik volg je nu :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oee. Je hebt echt prachtige sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen