zaterdag 15 december 2012

Review Nivea body milk voor onder de douche


Deze heb je vast al bij andere blogs voorbij zien komen. Allemaal waren ze enthousiast. Ik was erg benieuwd geworden. Zou dit helpen bij mijn verschrikkelijk droge huid? Ik heb nooit zo zin om mijzelf in te smeren na het douchen, maar tijdens....hmmmm....laten we dat eens proberen! Lees snel verder.


Deze body milk gebruik je dus voor onder de douche. Het is een soort conditioner voor je huid. Net als voor je haar. Je wast je zoals gewoonlijk. Als je hiermee klaar bent zet je de douche even uit en smeer je je in met de body milk. Dit voelt eigenlijk best raar. De structuur is zoals een gewone bodylotion en de geur doet me een beetje denken aan zo een lekkere zonnebrand geur. 


Het voelt erg glad als je het insmeert. Je ziet niet waar je het smeert, zodra je het op je huid hebt wordt het doorzichtig. Dit vind ik wel een klein minpuntje. Je kan niet echt zien hoeveel je waar hebt gesmeerd. 

Als je hiermee klaar bent zet je de douche weer aan en spoelt het eraf. Je huid voelt alsof er een laagje omheen zit. Nu kan je gaan afdrogen. Ik raad je aan om jezelf droog te deppen. Dit zorgt ervoor dat het laagje op je huid intact blijft.

de ingrediënten

Wat is het resultaat? Een heerlijk gevoede huid. Mijn huid voelt fantastisch zacht. Na een paar uur en zelfs een dag is dat nog steeds het geval. Ik heb zelf de versie voor de droge huid genomen. Ik houd van dit product! Zelfs voor mijn enorm droge huid (mijn benen zijn bijna wit door de droogheid en kan pijn gaan doen) helpt dit fantastisch. Ik ben zo blij dat dit werkt! Eindelijk een oplossing! 

Dit product kan je kopen bij de drogist voor 6 euro. Redelijk duur, maar ik heb hem gekocht met een aanbieding. Ik raad je aan om even in de folders te kijken. Ja, ik ben blij!

Xxx Loes



2 opmerkingen: