woensdag 5 december 2012

Binnen! ebay bestelling #1



Ik heb alles binnen :D ik ben er echt ontzettend blij mee! kijk je mee?

Alles wat ik heb besteld kan je vinden in dit artikel, klik hier.




Als eerste waren mijn oorbellen binnen, aren't they pretty? Ze waren erg snel binnen, twee weekjes ongeveer. De kleur van de eerste foto komt het best overeen.


Wat zou hier toch in zitten? ^^



Yes mijn portemonnee! Deze moest ik helaas bij het postkantoor ophalen, maar ik heb hem! De kleur valt donkerder uit in het echt.


Wat me een beetje tegenviel is dat dit hartje rood was..



De binnenkant


 Deze kleur is de portemonnee in het echt, iets donkerder dus. 


Het rode hartje heb ik opgelost met een beetje nagellak. Top! De portemonnee is lekker groot en werkt heerlijk. De voorste vakjes(die niet te zien zijn op de foto's, ze zitten bij het drukknoopje)  zijn wel te klein voor pasjes, maar die stop ik in het laatste vakje. Ben hier echt heel blij mee!


Het blousje! Sorry voor de kreukels, hij was net uit de was. Ik heb maat 36 genomen en die zit wel een beetje los eigenlijk. Ik heb normaal 34/36 wat meer naar 36 neigt. De verkoper had er netjes gift opgezet en 10 dollar op het pakje geschreven.





 Ik kreeg er zelfs een cadeautje bij! Ik vind ze zeker leuk. Top verkoper. De blouse was in ongeveer twee weken binnen en van prima kwaliteit.








De ketting! oooh wat ben ik er blij mee! Hij is zo mooi, meer kan ik er niet over zeggen gewoon echt prachtig. De ketting was iets langer dan een maand onderweg, maar dat was het wachten zeker waard!




 Deze was erg snel binnen, prima dingetje. Dingen glijden er wel snel vanaf en er blijft snel stof aan plakken, verder gewoon goed en lekker goedkoop. 


Ik ben erg blij met alles! Heb jij pas nog wat binnengekregen van ebay?

Xxx Loes






Geen opmerkingen:

Een reactie posten